Monday, March 9, 2009

這一秒我哭了

最近幾日...不停地喊
我分唔到究竟我係唔捨得你走
定係我唔習慣你走左之後我要一個人生活
但係你問我想唔想同返你一齊
我又答唔到....
我好清楚呢一刻我唔可以完全100%信任你
始終心入面都仲係有條刺
但係一齊嘅時候又好開心
咁究竟即係點呢....
我自己都唔知......
我只係想維持現狀,唔想有任何改變
長年生活o係矛盾之中其實好辛苦

我暫時真係受唔起任何改變+刺激
就俾我任性一段時間啦...好唔好???

近日不停聽「越愛越難過」,企圖說服自己可以做到
"如果說你要走,我不會留,我不去問以後"
但係.....好似無乜效囉.....

No comments: