Wednesday, October 1, 2008

wuba之夜

一個人一生之中可能會有好多朋友
但係要搵一個同你好夾思想好相近o既人就好難
wuba應該係我o既朋友之中
思想同我最相近o既top 3之一
同wuba傾計唔須要講得太多
因為我講一句...佢就會知道我跟住想講乜野
呢種感覺好舒服....

假期前夕...一個即興o既約會
2個好朋友於我家把酒談心
本來浪漫o既氣氛當wuba o既朋友仔加入後就完全改變了
3個人幹掉2板紅酒+2枝白酒
我只可以講....wuba 我真的好愛你啊~哈哈
期待下一次與cheap精o既酒局~

順便介紹大家可以試試我們喝的那種酒
又便宜又好喝...於7-11/jusco有售

2 comments:

Kala See said...

wuba...
多謝你個日既招待
比我攪到亂78糟...
你酒醒時仲要執屋...
我地就可以一走了之...真爽
期待下次聚會

Cherry said...

wuba...

唔駛咁客氣啦...
你都唔係攪到我間屋好亂jei
不過我想講...
我唔見左一個骰盅lor...
係咪你連埋個電話攞走左???
wahahahaha~